Sklep z karmą i przekąskami dla psa - w ofercie karma sucha i mokra oraz smakołyki, gryzaki, treserki dla psów.
-
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania:
-
W jakim terminie mogę złożyć reklamację towaru?
Na reklamacje towaru Kupujący ma rok od złożenia zamówienia z tytułu rękojmi. Złożyć reklamację należy wysyłając maila na adres: koli.sklep@gmail.com
Szczegółowe informacje na temat wymiany, zwrotu, reklamacji towaru można znaleźć tutaj: -
Doręczony towar niestety jest wadliwy, co mam zrobić?
Szczegółowe informacje na temat wymiany, zwrotu, reklamacji towaru można znaleźć tutaj: https://koli-sklep.pl/news/n/55/Zwroty-i-reklamacje
-
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak. Do każdego zamówienia mogę wystawić fakturę bezvatową, wystarczy w zamówieniu, w polu z dodatkowymi informacjami napisać o takiej potrzebie.
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Nadaję paczki w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie zrealizuję w ciągu 24h od jego złożenia (licząc dni robocze).
-
Jaki jest koszt dostawy ?
Szczegółowy cennik dostawy dostępny tutaj: https://koli-sklep.pl/news/n/54/Dostawa-i-Platnosc
Każde zamówienie powyżej 300 zł objęte jest darmową dostawą na terytorium RP. -
Czy mogę odebrać towar osobiście ?
Tak. W tym celu proszę o wcześniejszy kontakt mailowy aby ustalić miejsce odbioru zamówionego produktu.
-
Czy aby zamówić produkty na stronie sklepu muszę się rejestrować ?
Nie. Aby założyć zamówienie w sklepie nie trzeba posiadać konta. Zalogowani klienci otrzymują natomiast możliwość np. sprawdzenia historii zamówienia.